آمازون از ابزار هوش مصنوعی Lens Live برای کمک به خریداران رونمایی کرد

دیجیاتو پنج شنبه 13 شهریور 1404 - 00:01
این ابزار به کاربران در پیدا کردن کالاهای مختلف و مقایسه قیمت‌‎ها کمک می‌کند. The post آمازون از ابزار هوش مصنوعی Lens Live برای کمک به خریداران رونمایی کرد appeared first on دیجیاتو.

آمازون به‌تازگی از راه‌اندازی ابزار جدیدی با نام Lens Live خبر داده است که تجربه خرید مبتنی بر هوش مصنوعی را برای مشتریان ممکن می‌کند.

به گزارش تک‌کرانچ، ابزار Lens Live به نوعی یک ارتقا برای قابلیت Amazon Lens است که به کاربران امکان می‌دهد محصولات جدید را از طریق جستجوی تصویری کشف کنند. این سرویس مشابه سرویس‌هایی مانند Google Lens و Pinterest Lens است. این ابزار همچنین با دستیار خرید هوش مصنوعی آمازون به نام Rufus یکپارچه خواهد شد تا اطلاعات بیشتری درباره محصولات در اختیار کاربران قرار دهد.

Lens Live جستجو و مقایسه کالاها با هوش مصنوعی را ممکن می‌کند

البته Lens Live جایگزین ابزار جستجوی تصویری Amazon Lens نخواهد شد. در عوض Lens Live قابلیتی به Amazon Lens اضافه می‌کند تا بتوانید گوشی خود را به سمت اشیایی که در دنیای واقعی می‌بینید بگیرید و محصولات مشابه را در پایین صفحه مشاهده کنید.

Lens Live

این قابلیت جدید یکی از چندین روش مبتنی بر هوش مصنوعی است که آمازون برای کمک به خریداران آنلاین معرفی کرده است. آمازون در طی یک سال گذشته قابلیت‌های هوش مصنوعی زیادی معرفی کرده است، از جمله دستیار هوش مصنوعی Rufus، راهنماهای خرید مبتنی بر هوش مصنوعی، نقد و بررسی محصولات با هوش مصنوعی، ابزارهای هوش مصنوعی برای یافتن لباس‌های متناسب، ارائه خلاصه‌های صوتی، پیشنهادهای خرید شخصی‌سازی‌شده و ابزارهایی ویژه فروشندگان.

Lens Live همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا وقتی در فروشگاه‌های فیزیکی هستند، بررسی کنند و ببینند آیا آمازون کالاهای مشابه را با قیمت بهتری عرضه می‌کند یا خیر.

مشتریان در هنگام استفاده از قابلیت جدید Lens Live می‌توانند روی هر آیتمی که در نمای دوربین خود می‌بینند ضربه بزنند تا این قابلیت جدید روی آن محصول تمرکز کند. همچنین اگر محصول مشابهی را پیدا کنند، می‌توانند با لمس آیکون (+) آن را به سبد خرید اضافه کرده یا با لمس آیکون قلب آن را در فهرست علاقه‌مندی‌های خود ذخیره کنند.

قابلیت Lens Live ابتدا در اپلیکیشن Amazon Shopping در iOS در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین این قابلیت در آغاز فقط برای مشتریان آمازون در ایالات متحده عرضه می‌شود.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.