توقیف کامیونت حامل یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در گالیکش

خبرگزاری مهر یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 21:44
گالیکش-فرمانده انتظامی شهرستان گالیکش از کشف بیش از یک تن چوب جنگلی فاقد مجوز در ایستگاه بازرسی تنگراه خبر داد و گفت: در این عملیات یک متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ غلامرضا کهساری اظهار کرد: مأموران ایستگاه بازرسی تنگراه هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیونت مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی که فاقد هرگونه مجوز قانونی حمل بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گالیکش با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شده است، گفت: فرد بازداشت‌شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کهساری از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی به‌ویژه در حوزه قاچاق و تخریب منابع طبیعی، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.