پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه بزرگ آبشیرین‌کن بندرچارک

خبرگزاری مهر جمعه 01 خرداد 1405 - 18:55
بستک- نماینده مردم غرب هرمزگان گفت: طرح بزرگ آبشیرین‌کن بندرچارک ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد جباری با اشاره به تنش آبی موجود و نیاز مبرم مردم منطقه به آب آشامیدنی سالم، اظهارکرد: همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم و همه مسئولان استانی و کشوری در راستای اتمام هرچه سریع‌تر این پروژه حیاتی پای کار آمده‌اند.

وی گفت: مشکلات پیش آمده در روند تأمین قطعات و ادوات این طرح از مبادی ذی‌ربط و از طریق مسئولان مربوطه در حال پیگیری است.

جباری افزود: این طرح که با هدف تأمین پایدار آب آشامیدنی شهرستان بستک، گامی حیاتی در جهت رفع کمبود آب و بهبود شرایط زندگی مردم خواهد داشت با پیشرفت ۸۰ درصدی به مراحل پایانی عملیات عمرانی- تأسیساتی خود رسیده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.