هزار رأس دام در شادگان علیه بیماری تب برفکی واکسینه شدند

خبرگزاری مهر جمعه 08 خرداد 1405 - 17:53
شادگان ـ رئیس اداره دامپزشکی شادگان از مایه‌کوبی ۸۴ هزار رأس دام سبک و سنگین علیه بیماری تب برفکی در این شهرستان خبر داد.

معین حمزه پور علوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در طی یک سال گذشته و در طرح واکسیناسیون عمومی تب برفکی، ۲۳ هزار رأس دام سنگین (گاو) و ۶۱ هزار رأس دام سبک (گوسفند) در شهرستان شادگان واکسینه شد.

وی افزود: این طرح در قالب چندین اکیپ واکسیناسیون در شهرستان شادگان اجرا و به اتمام رسید.

رئیس اداره دامپزشکی شادگان تأکید کرد: این بیماری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و واکسیناسیون و ایمن سازی دام‌ها و رعایت مقررات و ضوابط بهداشتی قرنطینه‌ای واحدهای دامداری موثرترین راه برای پیشگیری از بیماری‌های واگیر است.

حمزه پور علوی در پایان با بیان اینکه این بیماری ها می‌تواند منجر به تلفات وسیع در دام های اهلی شود، گفت: در همین راستا نیز بیماری های مذکور همه ساله تحت مراقبت کارشناسان دامپزشکی شادگان قرار می‌گیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.