ماینرهای غیرمجاز در امیدیه جمع آوری شدند

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 13:02
اهواز - فرمانده انتظامی امیدیه از کشف ۱۱ دستگاه استخراج رمز ارز (ماینر) غیرمجاز در چند مکان مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مسعود دادوند اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر استفاده از دستگاه استخراج رمز ارز (ماینر) غیرمجاز در چند مکان از شهرستان امیدیه، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی، به محل های مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنها تعداد ۱۱ دستگاه ماینر استخراج رمز ارز کشف کردند.

سرهنگ دادوند با بیان اینکه در این راستا پنج متهم دستگیر شدند، بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی ماینرهای کشف شده را بالغ بر ۱۰ میلیاردریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.