ممنوعیت صدور مجوز استخراج معادن در شهر آوه

ایرنا سه شنبه 12 خرداد 1405 - 16:16
ساوه - ایرنا - معاون استاندار مرکزی و فرماندار ویژه ساوه گفت: صدور هرگونه مجوز جدیدبرای حفاری و استخراج از معادن شهر آوه ممنوع است.

به گزارش ایرنا، سیدمهدی حسینی روز سه شنبه در بازدید از شهر آوه اظهار کرد: این تصمیم در عدم صدور مجوز جدید استخراج معادن در آوه به جهت جلوگیری از امکان تولید آلودگی های زیست محیطی در سطح این شهر است.

وی بیان کرد: اداره کل صمت باید نسبت به کنترل و نظارت لازم بر معادن اقدام و از صدور مجوز جدید جلوگیری کند.

فرماندار ویژه ساوه در ادامه با تاکید بر تعیین تکلیف مشکلات ۲ منطقه جدید شهر آوه و مطالبات مردمی گفت: واگذاری بنیاد مسکن و همچنین تعیین تکلیف انشعابات برق دامداری ها با همکاری دستگاه های اجرایی باید اجرایی شود.

حسینی با اشاره به آخرین وضعیت مساکن بنیاد مسکن آوه، اضافه کرد: با مشخص شدن تعداد واحدهای واگذاری شده توسط بنیاد مسکن در شهر آوه، باید ضمن تشکیل جلسه فوری تا انتهای ماه جاری بابت تعیین تکلیف مسکن های محرومیت دار و مختص افراد با محرومیت های مالی در شهر آوه اقدام شود.

وی افزود: از آنجا که مبلغ اقساط و قیمت تمام شده این مسکن ها در شهر آوه به نسبت محرومیتی که مردم دارند بسیار زیاد است باید بازنگری شود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.