گرد و غبار شدید در یزد، دید را مختل کرد

خبرگزاری ایسنا شنبه 16 خرداد 1405 - 08:39
هواشناسی یزد پیش بینی کرد که ماندگاری گرد و غبار روی آسمان استان که از صبح امروز شنبه ۱۶ خرداد آغاز شده تا پیش از ظهر پایان یابد.

بنا بر هشدار آلودگی سطح نارنجی هواشناسی یزد که صبح امروز شنبه ۱۶ خرداد منتشر شد، ماندگاری گرد و غبار در استان که قبلاً پیش بینی شده بود از اواخر وقت دیروز جمعه در استان آغاز شود، از صبح امروز شنبه آسمان بسیاری از مناطق استان را تحت تاثیر قرار داد.

طبق هشدار هواشناسی این پدیده که با کاهش دشد کیفیت هوا و دید افقی در استان همراه بوده، تا پیش از ظهر امروز پایان خواهد یافت ولی تا آن زمان به گروه‌های حساس توصیه شده از ترددهای غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند.

این آلودگی که شهرهای یزد، اردکان، میبد، اشکذر، بافق و بهاباد و زارچ را در هم نوردیده، شعاع دید افقی را در ایستگاه‌های سینوپتیک میبد را به دو هزار متر،  یزد ۲۵۰۰ متر و در عقدا و مروست به سه هزار متر کاهش داده است و این درحالیست که دید مناسب بیشتر از ۱۰ کیلومتر می‌باشد.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.