ضرب‌الاجل مدیرکل آموزش و پرورش لرستان برای تعیین تکلیف درمانگاه فرهنگیان کوهدشت

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 07:59
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: تعیین تکلیف درمانگاه فرهنگیان کوهدشت ضروری است.

سید عیسی سهرابی در جلسه شورای درمانی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه این مرکز درمانی با وجود گذشت ۶ سال از افتتاح، هنوز نتوانسته خدمات مطلوب و در شأن فرهنگیان ارائه دهد، بر ضرورت تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر آن تأکید کرد. 

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه شورای درمانی، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت شش ماه فرصت دارد با فراهم کردن زیرساخت‌ها، جذب پزشک و ارتقای خدمات، شرایط بهره‌برداری مطلوب از این مرکز را فراهم کند؛ در غیر این صورت، واگذاری آن از طریق فرآیندهای قانونی به بخش خصوصی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تأکید بر اینکه کیفیت‌گرایی یکی از رویکردهای اصلی آموزش و پرورش استان است، اضافه کرد: همان‌گونه که ارتقای کیفیت آموزشی را دنبال می‌کنیم، ارائه خدمات رفاهی و درمانی باکیفیت به فرهنگیان نیز باید به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار گیرد و رضایت جامعه فرهنگیان در این حوزه افزایش یابد.

سهرابی با تأکید بر ضرورت نظارت مستمر بر عملکرد مراکز رفاهی و درمانی فرهنگیان، خواستار تشکیل یک تیم نظارتی تخصصی برای ارزیابی خدمات خانه‌های معلم و مراکز درمانی استان شد و گفت: شناسایی مشکلات، احصای نیازها و برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفیت خدمات باید به صورت مستمر در دستور کار قرار گیرد تا فرهنگیان از خدمات رفاهی و درمانی مطلوب‌تری بهره‌مند شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان سه‌شنبه 19 خرداد، در این جلسه، درباره تکمیل و تجهیز درمانگاه شماره دو فرهنگیان بروجرد تصمیم‌گیری شد و همچنین برای ساختمان پنج طبقه در حال احداث خیابان شورا در خرم‌آباد، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت تا مقدمات راه‌اندازی یک درمانگاه تخصصی ویژه فرهنگیان استان فراهم شود.

اعضای شورای درمانی همچنین درباره وضعیت درمانگاه مرکزی فرهنگیان خرم‌آباد و قراردادهای مرتبط با آن به بحث و تبادل نظر پرداختند و در نهایت راه‌اندازی واحد تخصصی پانسمان زخم‌های دیابتی در این مرکز به تصویب رسید؛ اقدامی که می‌تواند بخشی از نیازهای درمانی فرهنگیان و خانواده‌های آنان را در استان برطرف کند.

اختصاص اعتبار برای بهسازی و توسعه خدمات خانه معلم الشتر و همچنین پیگیری مطالبات مراکز درمانی فرهنگیان از شرکت‌های بیمه‌گر، از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود. بر اساس گزارش ارائه شده، مراکز درمانی فرهنگیان استان بیش از دو میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب دارند که مقرر شد روند وصول این مطالبات با جدیت بیشتری دنبال شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.