سوارکار هرمزگانی قهرمان کشور شد

خبرآنلاین چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 12:40
اسب «جواهر وهاب مهرگان» در مسابقات اسب‌دوانی اسب عرب کشور از روستای مهرگان شهرستان بندرلنگه مقام قهرمانی کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ اسب «جواهر وهاب مهرگان» به مالکیت اسماعیل محمودی و با سوارکاری سیدعلی میردهقان اشکذری موفق شد در مسابقات قهرمانی کشور اسب‌دوانی اسب عرب که به میزبانی استان یزد برگزار شد، عنوان ارزشمند قهرمانی کشور را از آن خود کند.

این رقابت‌ها با حضور بیش از ۸۰ رأس اسب از استان‌های مختلف کشور و در سطح بالا برگزار شد و شرکت‌کنندگان در رشته‌های مختلف به رقابت پرداختند.

این موفقیت بار دیگر ظرفیت و توانمندی ورزش سوارکاری شهرستان بندرلنگه را به نمایش گذاشت.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.