رئیس مرکز بررسیهای استراتژیک ریاستجمهوری در دولتهای یازدهم و دوازدهم اظهار کرد: پیامهای رهبری را تفسیر به رای نکنیم و از ایجاد تفرقه میان رهبری، فرماندهان، رئیسجمهوری، دولت و مردم دست برداریم.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
به گزارش نامهنیوز، حسام الدین آشنا در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «ایرانیان بر محور رهبری دور هم جمع شدند، جمع مردم را متفرق نکنیم. جایگاه رهبری را در حد فهم ناقص خود پایین نیاوریم. رهبری را به نفع جناح خود مصادره نکنیم. پیامهای رهبری را تفسیر به رای نکنیم. خیانت نکنیم و از ایجاد تفرقه میان رهبری، فرماندهان، رئیس جمهور، دولت و مردم دست برداریم».
منبع خبر "
نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.