استاندار کهگیلویه و بویراحمد: استفاده از ظرفیت نخبگان در اولویت مدیران باشد

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 13:25
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان، شرکت‌های دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال در کنار توسعه زیرساخت‌های عمرانی، می‌توانداستان را به یکی از قطب‌های نوظهور سرمایه‌گذاری و تولید در جنوب کشور تبدیل کند و بر این اساس استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی باید در اولویت مدیران باشد.

یدالله رحمانی پنجشنبه ۲۱ خرداد در نشست با جمعی از نخبگان علمی و پژوهشی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این استان از ظرفیت‌های کم‌نظیری در حوزه‌های نفت و گاز، کشاورزی، گردشگری، منابع طبیعی و اقتصاد دیجیتال برخوردار است که تبدیل این ظرفیت‌ها به ثروت و اشتغال نیازمند تسهیل سرمایه‌گذاری و رفع موانع اداری و بانکی است. 

وی افزود: تکمیل طرح‌های راهبردی از جمله اتصال استان به شبکه آزادراهی کشور، توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، حمایت از واحدهای تولیدی و افزایش صادرات غیرنفتی از اولویت‌های مدیریت استان است و می‌تواند زمینه‌ساز جهش اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار شود. 

به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: از ابتدای دولت چهاردهم در این استان با برگزاری مستمر نشست‌های حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری، به دنبال کاهش بروکراسی، تسریع صدور مجوزها و فراهم‌سازی بستر حضور فعال بخش خصوصی هستیم، چراکه توسعه پایدار بدون مشارکت سرمایه‌گذاران و کارآفرینان محقق نخواهد شد. 

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.