خشم صهیونیست‌ها از تفاهم با ایران و آتش بس در لبنان

مشرق نیوز سه شنبه 26 خرداد 1405 - 07:47
برخی رسانه‌های صهیونیست به نقل از منابع این رژیم از روند مذاکرات مرتبط با ایران و لبنان انتقاد کرده و مدعی شدند نتایج به‌دست‌آمده با انتظارات تل‌آویو فاصله دارد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، شبکه آی ۲۴ نیوز رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام این رژیم اعلام کرد: آنچه بیش از همه موجب نارضایتی شده، گنجانده شدن موضوع لبنان در توافقات اخیر است.

این مقام صهیونیست گفت: آمریکا در برابر خواسته‌های ایران عقب‌نشینی کرده است.

از سوی دیگر، روزنامه یدیعوت آحرونوت؛ دیگر روزنامه صهیونیستی نیز گزارش داد: نحوه مدیریت مذاکرات با ایران از سوی دولت آمریکا، رژیم اسرائیل را بار دیگر با شرایطی از محدودیت در آزادی عمل و کاهش بازدارندگی روبه رو کرده است.

یک مقام صهیونیست نیز به این روزنامه اسرائیلی گفت: میزان ناامیدی از نتایج به‌دست‌آمده در این توافق برای اسرائیل بسیار زیاد است و اگر از ابتدا مشخص بود که نتیجه نهایی چنین خواهد بود، درباره این بسیار تردید جدی وجود داشت که جنگ آغاز شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.