رایزنی وزرای امور خارجه ایران و ازبکستان درباره تفاهم تهران و واشنگتن

خبرگزاری تسنیم جمعه 05 تیر 1405 - 14:19
وزرای خارجه ایران و ازبکستان در تماسی در خصوص آخرین تحولات مربوط به اجرای تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی رایزنی کردند.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و بختیار سعیدوف، وزیر امور خارجه جمهوری ازبکستان، در تماس تلفنی درباره آخرین تحولات منطقه‌ای و روابط دوجانبه گفتگو و تبادل نظر کردند.

در این گفتگوی تلفنی، وزیر امور خارجه کشورمان همتای ازبکستانی را در جریان آخرین تحولات مربوط به اجرای تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی قرار داد.

وزیر امور خارجه ازبکستان ضمن استقبال از تلاش‌های جاری دیپلماتیک برای کاهش تنش در منطقه غرب آسیا، بر اهمیت تداوم این روند و اجرای تعهدات متقابل تاکید کرد.

دو طرف همچنین بر تداوم رایزنی‌ها و توسعه مناسبات فیمابین ایران و ازبکستان در همه زمینه‌های مورد علاقه دو کشور تأکید کردند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.