به گزارش مشرق، "چو هیون"، وزیر امور خارجه کره جنوبی صبح امروز جمعه در تماس تلفنی با سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقهای و روابط دوجانبه به صورت تلفنی گفتگو و رایزنی کرد.
وزیر خارجه کره جنوبی در این تماس تلفنی با ضمن استقبال از تفاهم ایران و آمریکا برحمایت کشورش از روندهای دیپلماتیک با هدف حفظ صلح و ثبات در منطقه غرب آسیا و امنیت کشتیرانی ایمن تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان نیز همتای کرهای خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفتهای حاصلشده در اجرای تفاهمات مورد توافق و رایزنیهای انجامشده در این چارچوب قرار داد.
وزرای خارجه دو کشور همچنین با بررسی آخرین تحولات دوجانبه،منطقهای و بینالمللی، بر ضرورت تداوم رایزنیهای سیاسی و گسترش همکاریهای مشترک تأکید کردند.










